OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu provozovaném společností
TTCO s.r.o. a dostupném pod internetovou adresou: https://www.ekolok.cz.

Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost TTCO s.r.o., se sídlem Podbabská 870/2 Praha 6, IČ: 068 04 837, zapsané v obchodním rejstříku, oddíl C 289099 vedená u Městského soudu v Praze a kupujícího, který je zákazníkem výše uvedeného internetového obchodu.

ZPŮSOBY DOPRAVY

Doručení zboží po České republice zajišťuje přepravní společnost PPL nebo můžete využít osobní odběr v sídle firmy

  • cena přepravy PPL je 49 Kč za jedno balení
  • při objednávce 2 a více balení je doprava ZDARMA!
  • doba doručení 2-3 pracovní dny od přijetí Vaší objednávky.
  • bude Vám doručen e-mail od přepravce s číslem zásilky pro její online sledování.
  • osobní odběr v našich v sídle firmy je ZDARMA.

*) způsob a cena přepravy objednávek překračujících stanovené podmínky, budou upřesněny telefonicky.
.

ZPŮSOB DODÁNÍ ZÁSILKY SPOLEČNOSTÍ PPL A ZÁSADY PŘEVZETÍ

Doručení balíku:

  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
  • zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8 - 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den.
  • cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL

Pro případnou komunikaci s PPL můžete využít jejich zákaznickou linku 844 775 775, při které prosím používejte výhradně číslo zásilky (11 číslic). Vždy se snažíme postupovat ve vyřizování vašich zásilek velmi rychle, aby doba doručení nepřesáhla námi udanou dodací lhůtu

Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte od nás SMS s instrukcemi.

 

ZPŮSOBY PLATBY

PLATEBNÍ KARTOU

Pro platbu kartou zvolte ve 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA možnost „Platba kartou“.

Po dokončení objednávky budete přesměrováni do platební brány GP webpay, kde zadáte informace o Vaší platební kartě (číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty a CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty).

Veškerý přenos dat je zabezpečen protokolem 3D Secure. Více o bezpečnosti platby se můžete dozvědět zde.

Systém akceptuje platební karty MasterCardMaestroVisa a Visa Electron.

"MasterCard SecureCode" a "Verified by Visa"

Po potvrzení platby budete přesměrováni zpět na náš e-shop, kde se zobrazí informace o úspěšnosti platby:

„Vaše platba proběhla úspěšně“ – transakce proběhla úspěšně a proces nakupování je ukončen.

„Litujeme, ale Vaše platba neproběhla úspěšně“ – z nějakého důvodu nebyla platba akceptována:

Jeden z důvodů by mohl být:

  • Chybně vyplněné údaje o platební kartě.
  • V době platby nebyla na účtu dostatečná hotovost k provedení platby.
  • Platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, obraťte se přímo na vydavatele karty (Váš peněžní ústav).
  • Technický problém nebo jiný problém s kartou – platnost karty, překročený limit apod.

V případě neúspěšné platby nás neprodleně kontaktujte telefonicky na +420 737 778 316 nebo e-mailem na info@ekolok.cz, pro ověření stavu platby. Po vzájemné domluvě je samozřejmě možnost zvolit jiný způsob platby.

Pokud se tak nestane, tak Vaše objednávka bude po 10 kalendářních dnech automaticky STORNOVANÁ!

PŘEVODEM NA ÚČET

Platbu za zboží je možné provést převodem na náš bankovní účet č. 2401406000/2010 u Fio banky. Název našeho účtu je TTCO s.r.o. Ve 3. kroku objednávky PLATBA A DOPRAVA zvolte možnost platby „Bankovním převodem“.

Po dokončení objednávky se Vám zobrazí variabilní symbol, pod kterým platbu provedete. Variabilní symbol se shoduje s koncovým pěticiferným číslem objednávky např. Z-INT-CZK-10-00000.

Jestliže platbu za Vaši objednávku neobdržíme na náš bankovní účet, který je uveden výše, do 10-ti kalendářních dnů od přijetí Vaší objednávky, bude automaticky STORNOVANÁ!

Zboží expedujeme ve chvíli, kdy platba dorazí na účet. Bankovní transakce trvá až 3 dny.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ, VRÁCENÍ PENĚZ

Nepoužité zboží můžete v zákonem stanovené lhůtě bez jakéhokoliv problému vrátit. Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu do 30-ti dnů od převzetí zboží.

Výjimkou, kdy spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, je dle občanského zákoníku § 1837 a bodu g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

Vámi vrácené zboží nesmí nesmí být poškozené nebo znečištěné. jinak nebude výměna nebo vrácení možné a zboží bude zasláno zpět. 

Zboží k výměně nám zasílejte jako obyčejnou zásilku (nikoliv na dobírku) s kopií faktury a s vyplněným formulářem vrácení. Bez vyplnění těchto údajů nelze Váš požadavek nebo přání korektně vyřídit.

Peníze za vrácené zboží obdržíte na Vámi uvedený účet. Vracíte-li celou objednávku, vrácení peněz se vztahuje jak na cenu zakoupeného zboží, tak i na poštovné, které bylo uhrazeno společně s objednávkou. Zákonní lhůta na vyřízení Vaší žádosti a vrácení peněz je do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.

V souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g) Občanského zákoníku hradí náklady na přepravu spojené s vrácením nebo výměnou zboží v rámci 30 denní lhůty zákazník.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.coi.cz.

V případě, že se spotřebitel jakožto kupující domnívá, že jeho práva byla porušena, může se obrátit se svou stížností na prodávajícího prostřednictvím emailové adresy info@ekolok.cz v zájmu mimosoudního vyřízení záležitosti. Česká obchodní inspekce je orgánem státního dozoru a v mezích svých kompetencí vyřizuje rovněž stížnosti spotřebitelů.

POUŽITÍ SLEVOVÉHO KÓDU

Vlastníte-li slevový kód vystavený e-shopem ekolok a chcete ho uplatnit, kroky pro jeho použití jsou následující:

  1. Vybrané zboží vložte do košíku.
  2. V nákupním košíku pod vybranými položkami je políčko pro vložení kódu s textem „Zde vložte slevový kód“.
  3. Do tohoto políčka vyplňte kód a uložte ho tlačítkem POTVRDIT.Jakmile se kód načte, informace o slevě se zobrazí pod poslední položkou nákupního košíku.
  4. Pokud zlevněná cena odpovídá ceně po uplatnění kódu, pokračujte na další krok objednávky. Jestliže se kód nenačetl a nezobrazuje se pod poslední položkou, překontrolujte jeho zadání. Do příslušného pole zkuste kód znovu vložit a následně uložit. Nenačte-li se ani po opakovaném pokusu, kontaktujte nás prosím na e-mail info@ekolok.cz nebo na telefonním čísle +420 737 778 316.
  5. Po vyplnění dalších kroků se dostanete na kompletní přehled objednávky.
  6. Jestliže veškeré údaje souhlasí včetně výše slevy, objednávku odešlete tlačítkem ODESLAT OBJEDNÁVKU.
  7. Následně obdržíte na svůj e-mail potvrzení o přijetí objednávky.

Důvodem, proč nelze načíst kód do košíku, může být:.

  • Kód byl do příslušného políčka chybně zadán. Překontrolujte prosím tvar zadávaného kódu.
  • Vypršela platnost kódu.
  • Používáte kód, který už byl použit, tzn. že je neplatný.

CENY V E-SHOPU

Společnost TTCO s.r.o. není plátcem DPH. Všechny ceny jsou tedy konečné a tuto sazbu neobsahují.

Nahoru
Menu
Zavřít
Cart
Zavřít
Back
Account
Zavřít